BESTELPROBLEMEN
Veelgestelde vragen over bestelproblemen
Wat moet ik doen bij een defect of beschadigd artikel?
We willen dat onze klanten goederen van de hoogste kwaliteit ontvangen. Als uw product bij aankomst defect of beschadigd is, neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice. Het product dient aan ons teruggestuurd worden en wij zullen een vervangend artikel voor u te regelen, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad.
Er ontbreekt een item in mijn bestelling, wat moet ik doen?
Als u uw bestelling niet volledig heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. We zullen dan het ontbrekende artikel zo snel mogelijk toesturen.
Wat als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Als u een verkeerd artikel heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice en we zullen u retourlabel sturen zodat u het artikel gratis terug kan sturen. Uiteraard krijgt u van ons een vervangend artikel toe gestuurd.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
We proberen alle bestellingen dezelfde dag te versturen, mits u deze voor 15:00 uur besteld. Bestellingen die u na 15:00 uur plaatst, zullen de eerstvolgende werkdag verstuurd worden.